Taloustiede:osakkeenomistajan arvo
osakkeenomistajan arvo
osakkeenomistajan arvo |
Määritelmä
onnistuneet asiakassuhteet
Selite
Arvoa voidaan jakaa eri kategorioihin asiakassuhteen osapuolten mukaan. Ne ovat asiakasarvo, osakkeenomistajan arvo ja arvo muille sidosryhmille. Asiakasarvo toimii muiden arvojen lähteenä, joten osakkeenomistajan arvona nähdään onnistuneet asiakassuhteet, eikä niinkään nousevat pörssikurssit.
Erikieliset vastineet
stakeholder value | englanti (English) |
Lähikäsitteet
- arvo (yläkäsite)
- asiakasarvo (vieruskäsite)
Käytetyt lähteet
Alaviitteet
Lähdeviittaus tähän sivuun:
Tieteen termipankki 21.11.2024: Taloustiede:osakkeenomistajan arvo. (Tarkka osoite: https://tieteentermipankki.fi/wiki/Taloustiede:osakkeenomistajan arvo.)